loading...
زوم فیلم
zoom-film.tk ادرس جدید ما+اشتراک طلایی(حتما بخونید)

از 27 دوستان ما سعی میکنن اشتراک طلایی را بیاورند در سایت+5 ترابات فیلم برای اشتراک طلایی و 1 ترابایت به قیر از فیلم های ایرانی مثل شاهگوش و شوخی کردم.اشتراک ویژه ما خیلی خیلی ارزون میباشد و از سایت هایی مثل فیلم ایران و... ارزان تر است.


سایت جدیدی هم ساختیم که میتوانید کاراهای مارا از اینجا به صورت جدی تر دنبال کنید:zoom-film.tk حتما دیدن کنید.

admin بازدید : 7 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

بازی ای که به هدف ایجاد برترین واقع گرایی در بازی های شبیه سازی در ژانر کامیون ها قدم برداشته است! بازی جدید Formula Truck 2013 تمامی ۲۶ نوع مختلف کامیون که در فصل ۲۰۱۳ این مسابقات به رقابت پرداختند را همراه با ۱۴ جاده ی مسابقه ی مختلف و ۱۸ ظاهر متفاوت برای آن ها به همراه دارد. بازی شبیه سازی مسابقات کامیون سواری ۲۰۱۳ به بهترین نحو در ترکیب جلوه های صوتی و تصویری همراه با مدل رانندگی حرفه ای در جهت ایجاد تجربه ای بی نظیر در رانندگی پرداخته است. علاوه بر رانندگی در سطوح سختی مختلفی که برای بازی تعبیه شده است، گیمرها قابلیت سازمان دهی کامیون های شخصی خود را در جهت دسترسی به بهترین عملکرد در مسابقات نیز دارا می باشند.

Formula Truck Simulator 2013 PC-HI2U

 

Formula-Truck-Simulator-2013-pc-cover.jpg

 

admin بازدید : 11 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.

NASCAR The Game 2013 PC-SKIDROW

 

NASCAR-the-game-2013-pc-cover-small.jpg

admin بازدید : 8 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

جهت گیری NFS: Rivals بیشتر به سمت عناوین Criterion می‌باشد: بازی‌هایی سریع، زیبا و با امکانات ارتباط اجتماعی گسترده. البته کمک کردن Criterion در امر ساخت بازی، یکی از دلایلی است که Rivals چنین جهتی را در پیش گرفته است. به هر حال، اعضای سازنده‌ی بازی، افراد بسیار بااستعدادی هستند و تجربه‌ی چندین ساله‌ی Criterion در ساخت سری موفق Burnout نیز بیش از پیش تیم سازنده‌ی Rivals را تقویت می‌کند. AllDrive یکی از ویژگی‌های کلیدی نسخه‌ی جدید NFS بوده که افزونه‌ی بی‌نظیری برای Autolog  می‌باشد. در حالی که Autolog بر اساس دستاوردهای دوستانتان، چالش‌های غیر همزمانی را برای شما ارائه می‌کرد، AllDrive دوستانتان را مستقیما به بازی می‌آورد. هیچ گونه لابی، صفحه‌ی بارگذاری و هیچ گونه ساختار واضحی وجود ندارد؛ دوستان شما در محیط بازی در اطرافتان رانندگی می‌کنند و شما آن‌ها را می‌بینید. از بین بردن خط بین بخش تک نفره و چند نفره، ایده‌ی بسیار خوبی است که پیش از این نیز آن را در عناوینی نظیر Forza Horizon دیده‌ایم. این غیر قابل پیش بینی بودن فاکتور بسیار مهمی است که بازی را پویاتر می‌کند. در نمایشگاه Gamescom آلمان، این ساختار با نمایش پلیس‌ها و مسابقه دهندگان، نشان داده شد.

پیغام مدیریت وبسایت: سرانجام نسخه نهایی بازی Need for Speed: Rivals برای PC عرضه شد. همان طور که متوجه هستید، این بازی ماه ها پیش عرضه شده بود و در سایت های مختلفی برای دانلود قرار گرفته بود. اما با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که بازی افت فریم شدیدی را به ۳۰فریم بر ثانیه داشته و پرش های متفاوتی در بازی و عدم روانی گیم پلی وجود داشت (البته این موضوع بر روی تمامی سیستم ها صادق نبوده و بر روی بخش کمی از سیستم ها با CPUهای منطبق با کرک عرضه شده، مشکل وجود نداشت). از آن جا که وبسایت دانلودها همواره در ارائه ی بهترین، اولین بوده است، به همین دلیل در این ساعت شما می توانید نسخه کاملا سالم بازی و آپدیت شده به نسخه ۱.۳ را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Need For Speed Rivals PC-RELOADED

|بازی آپدیت شده به نسخه v1.3.0.0 می باشد|

 

NFS-Rivals-pc-cover-small.jpg

 

dvd دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۹۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Need For Speed Rivals برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

admin بازدید : 6 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

این بازی یک نسخه بازسازی شده از بازی زیبای Assassin’s Creed III: Liberation است. این بازی در سبک Action-adventure است و شما را در جهانی بزرگ قرار می دهد. جهانی که به وسیله موتور قدرتمند AnvilNext زینت بندی شده است. شما در بازی در نقش یک کارکتر زن با نام Aveline de Grandpré هستید. او یک Assassin آفریقایی – فرانسوی می باشد و حوادث او را به یک آدمکش تبدیل می کند. اگر در گذشته این عنوان را بر روی PlayStation Vita بازی کرده باشید از قدرت ها و ضعف های داستانی این بازی با خبر هستید اما گرافیک حال با گرافیک قبلی قابل قیاس نیست و گرافیک بسیار زیبا تر شده است و مشکلات زیادی رفع و بازی بهبود زیادی پیدا کرده است. بهبودی که درخور کنسول ها نسل قبلی می باشد! داستان Liberation که در سال گذشته منتشر شد، به این شرح است که دختری دورگه بنام آویلین (Aveline) به خدمت فرقه Assassinها درمی آید. او از طریق واسطه مرموزی به نام آگاته (Agate) تا انجمن Brotherhood هم پیش می رود و ماجراجویی هایش در خلال این فرقه، یعنی مبارزه با شوالیه های معبد شروع می شود. در بسیاری از نقدهای بازی، بر هدر رفتن شخصیت جدید و دیگر شخصیت اصلی موجود در این نسخه، اتفاق نظر بوجود آمده بود و باید گفت که ماجرای بازی به همین جا ختم می شود و خبری از آن حس و حال رمز آلود گذشته در Liberation نیست. گیم پلی نیز همانند نسخه های اصلی، عناصر گردش آزاد در فضای Open-World بازی را با خود به همراه دارد، اما برخی از مکانیزم های گذشته از این نسخه حذف شده اند. شخصیت اصلی از ابزار لازم برای یک Assassin همچون Hidden Bladeها و سلاح های جانبی دیگری نظیر شمشیر، تبر و تپانچه استفاده می کند، اما در مأموریت های بازی محدودیت هایی اعمال شده که احتمالاً چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگیرد. سیستم مبارزه ای زنجیره ای و آشنای سری، بسیار سینمایی تر از گذشته به نظر می رسد، اما طبق تجارب نسخه Vita، می توان گفت که اکثراً انگیزه ای برای درگیری های مستقیم نداشته و سعی بر این بوده تا به صورت روش های مخفی-کارانه یا حتی گذشتن از سد دشمنان، بازی دنبال شود.

Assassin's Creed Liberation HD PC-SKIDROW

 

Assassins-Creed-Liberation-HD-cover.jpg

 

admin بازدید : 8 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

نسخه جدید سری بازی‌های بسکتبالی NBA با نام NBA 2K14 به عنوان فرنچایز جدید این بازی پرآوازه می‌باشد. با وجود بیش از ۳۸ بازی ورزشی که در سال عرضه می‌شوند و عناوینی که برای بهترین‌های این بازی‌ها انتخاب می‌شود، یک بار دیگر سری بازی‌های محبوب NBA لقب برترین شبیه‌ساز بازی‌ها را برای یک‌بار دیگر به خود اختصاص داد. امسال، کمپانی ۲K تمامی نیروی خود را همراه با یکی از اثرگذارترین عوامل خود با نام LeBron James در پیاده‌سازی هرچه بهتر لیگ قهرمانان به‌کار می‌گیرد. با وجود موسیقی‌های متن بسیار هیجان‌انگیز بازی که توسط King انتخاب شده، کنترل بازی که توسط ویژگی جدید Pro Stick اصلاحات زیادی داشته، افزودن قابلیت Signature Skills، افزایش تکنیک‌های دفاع که شامل دانک‌های تدافعی هستند و بسیاری از موارد دیگر، بازی NBA 2K14 یک‌بار دیگر خود را برای برافراشتن سری برتر بازی‌های ورزشی آماده کرده است.

NBA 2K14 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

nba-2k14-pc-cover-small.jpg

 

admin بازدید : 11 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

F1-2013-pc-cover.jpg

 

admin بازدید : 10 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

رقابت بازگشته است . بازی کامپیوتر Ashes Cricket 2013 کرکیکت ۲۰۱۳ یکی از سری بازی های شبیه ساز ورزشی است که توسط Trickstar Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی مشهور ۵۰۵ Games آن را برای پلتفرم های Pc , Xbox360 و PS3 به بازار عرضه کرده است . بار دیگر رقابت های بین المللی و سختی آغاز خواهد شد و هیجان رقابت را تجربه خواهیم کرد . کریکت در بیش از صد کشور بازی می‌شود . این رشته ورزشی پرطرفدارترین ورزش کشورهای هند ، پاکستان ، بنگلادش و سریلانکا است و در انگلیس ، ولز ، استرالی ا، کنیا ، زیمباوه ، نپال ،نیوزیلند ، آفریقای جنوبی و جزایر انگلیسی زبان دریای کارائیب که با عنوان هند غربی در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شوند , به شمار می آید . برای ساخت بازی از موتور جدیدی استفاده شده است که گیم پلی کاملا واقعی را برای بازیکن تداعی می کند و تغییر شرایط زمین و کنترل عناصر بازی نیز باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی گردیده است . ۲۰ لیگ معتبر , مسابقات قهرمانی جهان , جام های بین المللی , مسابقات حذفی و سایر مسابقات که فقط بخشی از ویژگی های این نسخه از بازی به شمار می آیند .

Ashes Cricket 2013 PC-RELOADED

 

 

admin بازدید : 8 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Update v1.01-RELOADED added

 

dvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۶۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی


 

جنگ خان ها یک بازی گروهی آنلاین نقش گزاری است - شما نیاز به دانلود هیچ چیزی ندارید! نام نویسی تنها یک دقیقه زمان خواهد برد و شما می توانید بازی خود را آغاز کنید. در این بازی قرون وسطایی شما قادر خواهید بود از بین 12 نژاد منحصربفرد نژاد خود را به همراه نژاد پرشین انتخاب نمایید و از استراتژی های پیچیده برای نبردهای خود استفاده کنید
همه این موارد برای شما یک سرگرمی ممتاز را تضمین می کند، اما این رقابت در بعضی مواقع ممکن است عرق را بر پیشانی شما بنشاند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 2,253
  • بازدید کلی : 27,573
  • کدهای اختصاصی